Serviciile de Mobile Apps Marketing oferite sunt soluții personalizate pe produs și gamă de produse. Cele 3 direcții de marketing pentru aplicațiile mobile sunt: produsul, prețul și promovarea.
- Produs – dezvoltare de produs pentru a îndeplini obiectivele: creșterea afinității și interacțiunii utilizatorilor cu aplicațiile pentru a crește rata de retenție a utilizatorului, numărul vânzărilor încrucișate (alte produse) și a vizibilității în marketplaces (Apple, Google Play).
- Preț – modele de monetizare – freemium / inApp purchase / Ads revenue și strategii de preț cu obiectivul: creșterea numărului de vânzări în anumite perioade.
- Promovare – campanii publicitare în mediul mobil și social (platforme principale : AdMob și Facebook Ads) în scopul creșterii numărul de clienți, precum și a numărului de vânzări și campanii de PR online, derulate în scopul creșterii vizibilității aplicațiilor în mediul online și mobile.
Servicii de Mobile Apps Marketing
1. ASO – App Store Optimization
2. inApp Marketing – în vederea creșterii ratei de retenție și a veniturilor per utilizator prin dezvoltarea unor mecanisme de marketing în aplicație.
3. App Marketing – promovare (PR și Publicitate) pentru creșterea numărului de utilizatori și vânzări
Detaliere Servicii:
inApp Marketing presupune recomandări bazate pe cercetări de marketing pentru dezvoltarea de produs la nivel de:
Elemente Usability (modificări în game design – concluzii după testarea aplicațiilor concurente de top, dar și după crearea unor – Grupuri de Testare aplicații formate din copii pentru a observa elementele ce pot fi simplificate în jocuri)
design (ex. schimbări logo pentru a crește nr. de descărcări ale aplicației)
Marketing – mecanisme de atracție și retenție a consumatorului și cumpărătorului (ex: achivement boards – X has finished the task 35% faster than you).
Cercetări de marketing
Analiza pieții și testarea aplicațiilor concurente
Realizarea profilelor de cumpărători ale aplicațiilor,
Analiza interesului pentru aplicațiile mobile – statistici de căutare, identificarea unei sezonalități (dacă există).
Apps Marketing
Mobile Apps Advertising
Strategie anuală campanii de publicitate (setări obiective, estimate rezultate, bugete necesare și resurse umane implicate, selectare platforme și timeline)
Management campanii de publicitate – Social Mobile Advertising, Mobile Display Advertising, Mobile Search Advertising
Setări campanii (analiza concurenței Mobile și Social, setup efectiv campanie)
Urmărire, analize, optimizări ale campaniilor și raportare rezultate
Banner Ads Concepts (dezvoltare concepte creative pentru bannere)
Mobile Apps PR
Cercetări de marketing: analiza pieții online și mobile pentru identificarea blogurilor dedicate părinților
Dezvoltare strategie de comunicare în social media (bloguri, Facebook, YouTube și orice alte rețele sociale care pot contribui la branding sau promovarea aplicațiilor
Selectarea blogurilor relevante din punct de vedere trafic și potențial de promovare al aplicațiilor
Bloggers / Influencers Outreach
Raportare rezultate per acțiune de PR
Prezentări și Studii de caz – Mobile Apps Marketing