Studiu de caz: Mobile & Online Advertising – Mobile Apps

By seoconsMobile Marketing, Studii

Studiu de caz: marketingul unei aplicatii mobile iOS

Aplicațiile mobile și jocurile iOS pot fi marketate eficient prin SEM (înscriere în directoare, comparatoare de aplicații, topuri de aplicații), Social Media: Forumuri, Twitter, Facebook, Blogvertising (recenzii gratuite și plătite) și publicitate prin bannere mobile.

Studiul de caz vizează identificarea oportunităților de publicitate pentru promovarea unui joc iOS 3D, realizând totodată o comparație între performanțele publicității mobile și cele ale publicității online.

Publicitate Online versus Publicitate Mobile (Eficienta Bannerelor)

Publicitatea prin bannere mobile este mai eficientă decât cea prin bannere online pe site-uri cu audiență targetată din punct de vedere al timpului, resurselor financiare și umane alocate, dar mai ales al rezultatelor obținute (aplicații mobile descărcate), atunci când ne gândim la promovarea unei aplicații mobile iOS sau unui joc iOS.

Printre motivele care stau la baza eficienței publicității prin bannere mobile se numără: contactarea consumatorului în mediul său și elementul de noutate atât pentru consumatori cât mai ales pentru competiție, lucru care determină un nivel de concurența scăzut, ceea ce duce la costuri mici și livrare rapidă a bannerelor. Numărul aplicațiilor descărcate ca urmare a publicității prin bannere mobile este de aproape 10 ori mai mare decât al celui rezultat ca urmare a publicității prin bannere online.